Want your
own Fotopage?








 


By: Muhammad Suhail Ahmad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 5-Nov-2005 00:00 Email | Share | Bookmark
Rumah Melayu (Raya #2)

umah nenek sedare..
..yang dah usang..
..menanti hari roboh mendatar
 
 
 
 
 
 
 
Rumah tradisional..
..dah jadi tempat kunjungan..
..dengan replika di depan..
..disambut ceria..
..terbuka luas..
..untuk santapan mata..
..melalui gerbang pohonan..
..dan terserlah kecantikan Melaka.
Ini gambar-gambar rumah Melayu Melaka, kampung sebelah datuk aku.. KUALA LINGGI.. dah dekat nak pi PD. Hah, laut dekat je tuh.. kalau nak mandi memang seronok tempat tuh.. DATANGLAH MELAKA..

Kawasan KUALA LINGGI ni adalah tempat kegemaran Rosyam Nor buat shooting untuk drama2 dia yang menginsafkan.. Banyak kan drama Melayu raya kali ini yang memang cukup baik n bagus kesan ceritanya.. tengok tak? Ruginya tak tengok.. Hidup Melayu!

MELAWAT MELAKA BERERTI MELAWAT MALAYSIA


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2008.

ns4008229.ip-198-27-68.net